Afera Pub


"Afera Pub", to przede wszyskim klub muzyczny z wielką, piwniczną przestrzenią, gdzie życie zaczyna się późnym wieczorem a kończy nad ranem. Najlepiej przyjść tu w weekendy w towarzystwie znajomych, by przy piwie nie tylko pogadać o mijającym tygodniu, ale i roztańczyć się na całego na parkiecie jednej z kilku sal tanecznych. Co do nazwy, to na szczęście to nie sejm i w pubie "Afera", afery różnego rodzaju nie mają miejsca.

Afera Pub in English

spis lokali
opinie

Mapa

location:
Stare Miasto

adres:
ul. Sławkowska 13

telefon:
012 4211771

fax:

EMAIL Afera Pub

Afera Pub strona



Kraków Hotele
Krakow Hotels
Apartamenty
Krakow Tours

 


Kraków nocą
Coco Music Club
Kluby w Zakopanem
Prozak
Kitsch
Alchemia
Cień Klub
Rdza
Frantic
e-zakopane.com
e-wroclaw.com

Afera Pub

"tragedia. popieram opinie ponizej. Menadżer to barman, który nie dość że nie słucha co się do niego mówi to udaje że nic nie słyszy."

stefan
30.07.2014
Ocena
1/5

"ochroniaze to kretyni-fakt. byłem ostatnio i stojac na wejsciu widzialem jak wyprowadzaja goscia i potem w bramce na oczach kilkunastu osob spuszczaja mu we trzech wpierdol. Żłosne."

r
16.03.2014
Ocena
1/5

"Jesli chcecie dostać po ryju od dwóch nabuzowanych goryli to jak najbardziej polecam ! Leją nie tylko mężczyzn ale także kobiety, nie mówiąc o wyzwiskach. Moja koleżanka chodzi teraz posiniaczona.Menadżer to barman, który nie dość że nie słucha co się do niego mówi to udaje że nic nie słyszy. Banda niewyżytych kolesi bez wykształcenia. "

d
25.02.2014
Ocena
3/5

""

d
25.02.2014
Ocena
3/5

"ie klubu / wejść mój pech dostałem w łeb od ochrony bo uchwyciłem ochroniarza :("

foka
02.09.2013
Ocena
1/5

""Selekcja" - porażka, gimnazjalistki "podlizujące" się (dosłownie) ochronie decydują kto wchodzi, a kto nie "ochrona" - kwadraty które zostawiły mózgi w podstawówce bar - ok kible- masakra muzyka - średno "

Daniel
21.04.2013
Ocena
1/5

"TRAGEDIA ! pracuje tam band debili i chamów którzy wyżywają sie na klientach. Gaz pieprzowy to jedyne co maja do pokazania ! "

Tomasz
20.04.2013
Ocena
1/5

"Nie dziwie si? blondynce,bo bez powodu klijentow nie wyrzucaja!sam bym cie wyzucil za takie traktowanie oblugi!"

daro
16.04.2013
Ocena
3/5

"NIE POLECAM! Bardzo nie miła kelnerka, wyrzuca z klubu za nic, blondynka, nie wysoka, podobno w ciąży jest ale to nie znaczy, że może swoje hormony wyżywać na klientach!"

jAga
10.04.2013
Ocena
1/5

"To w jaki sposob ochroniarze traktują klientów przekracza wszelskie granice. A brak jakiejkolwiek reakcji ze strony menedżera klubu na zgłoszone nieprawidłowości potwierdza jedynie brak jego profesjonalizmu. Na pewno już nigdy się tam nie wybiorę i każdemu będę odradzała wybór tego lokalu. "

Julka
21.02.2013
Ocena
1/5

"Absolutnie odradzam to miejsce ! Chamstwo "ochroniarzy" przekracza wszelkie granice! Poza tym że absolutnie nie można w ich przypadku mówić o jakiejkolwiek kulturze osobistej to łamią prawo stosując gaz pieprzowy na prawo i lewo! "

majaa
14.02.2013
Ocena
1/5

"Kiedyś było nawet do wytrzymania ale teraz kompletnie nie polecam ! Byłam świadkiem bardzo chamskich zachowań ochroniarzy. Szanujące się kluby nigdy nie pozwoliłyby sobie na takie sytuacje. To nie do pomyślenia, żeby człowiek idąc z zamiarem dobrej, kuturalnej zabawy musiał się bać o własne zdrowie. Uważam, że szefostwo musi wiele przemyśleć i wprowadzić zmiany, bo dojdzie do tego, że wszyscy będą omijać ten klub szerokim łukiem. Generalnie nie polecam !"

Judyta
13.02.2013
Ocena
1/5

"MASAKRA ! NIE POLECAM ! Ochroniarze na wejściu to jakaś szydera ! Chamscy, opryskliwi i stosuj GAZ PIEPRZOWY bez powodu ! Marne osiłki myślą , że mogą wszystko bo stoją na wejściu i niby mają władzę a to banda kretynów i idiotów ! Stosowanie gazu wobec bezbronnej kobiety świadczy tylko o ich kulturze osobistej o ile w ogóle możemy mówić o czymś takim w ich przypadku !! Obawiam się , że słowo "kultura osobista" jest im obce !! Menadżer też niczego sobie , obiecuje, że zajmie się sprawą a nawet palcem nie kiwnie ! jedno wielkie BEZPRAWIE !! Ludzie reagujcie na tego typu sytuacje bo może wreszcie coś się zmieni !! Usuwanie opinie, jak to już miało miejsce nie zamknie mi ust !! "

Anna
13.02.2013
Ocena
1/5

"Poza tym, blondynka z baru, wyzywa klientów i jest bardzo nie miła, wywala z klubu za nic. Tak było w moim przypadku, a potem dostałam w twarz od bramkarza."

Alicja
05.02.2013
Ocena
3/5

"Witam wszystkich, w tą sobotę uderzył mnie ochroniarz, stałam przy ochroniarzach, a on uderzył mnie w twarz, mam siniaki teraz, potrzebuje świadków, wiem że ktoś to widział. Jeśli ktoś widział moment, w którym ochroniarz Kamil uderzył mnie w twarz to proszę o pomoc. Idę z tym do sądu, już policja go spisała, ale potrzebuje świadków bo on oczywiście ma świadków. W tą sobotę tj. 2.02.2013r ok godziny 1:30 to się stało. Miałam czerwoną sukienkę i spięte włosy. To dla mnie koszmar dlatego chce iść do sądu. Jeśli ktoś to widział to proszę o kontakt. Mój numer to 534030006. Alicja."

Alicja
05.02.2013
Ocena
3/5

"z klubem jest źle , obsługa bez kultury z wyjątkiem bramki. Tłok w toalecie i do szatni a parkietu nie ma pchają się wszyscy"

michal
03.12.2012
Ocena
2/5

"ten klub schodzi na psy! zgadzam sie że z tą blondynką jest cos nie tak, menager tez nie lepszy... z calej obslugi najabrdziej kulturalna jest bramka"

Paulina
07.11.2012
Ocena
2/5

"ten klub schodzi na psy! zgadzam sie że z tą blondynką jest cos nie tak, menager tez nie lepszy... z calej obslugi najabrdziej kulturalna jest bramka"

Paulina
07.11.2012
Ocena
2/5

"WSZYSTKO BYŁO BY OK GDYBY NIE OBSŁUGA ZA BAREM, BARMANKA W BLOND WŁOSACH CHYBA MA JAKIEŚ KŁOPOTY Z GŁOWĄ(JAK I Z TWARZĄ) a BARMAN KONRAD NIEMA BLADEGO POJĘCIA JAK ZROBIĆ NAJPROSTSZEGO DRINKA JUŻ NIE MÓWIĄC O JEGO ZŁOŚLIWOŚCI I BRAKU SZACUNKU DO KLIENTA I WYRĘCZANIU SIĘ WE WSZYSTKIM OCHRONĄ. NADAJE SIĘ TYLKO DO ZBIERANIA KUFLI PO SALI DO KOSZYCZKA ;)"

anKa88
07.11.2012
Ocena
2/5

"fajni chlopcy mily klub, obsluga do bani, fajna muza a i bramka porazka tak w skrocie "

ladacznica6na9
03.11.2012
Ocena
5/5

"fajny klub"

barman afera
22.10.2012
Ocena
5/5

"Stanowczo odradzam ten klub. Podczas nocy tuż przed meczem otwarcia Euro 2012 wyszedłem z klubu na ulicę zaczerpnąć świeżego powietrza. Spotkałem tam dwóch Irlandzkich Kibiców. Chciałem im pokazać Polską gościnność i zaprosiłem ich do klubu.. Ochroniarz nie chciał nas wpuścić (oczywiście potrafię to zrozumieć, choć było mi bardzo przykro). Postanowiłem, że wrócę się po marynarkę. Wychodząc z klubu pod wpływem zirytowania faktem, że ochroniarz nie chciał przyjąć naszych zagranicznych Gości, pokazałem mu nieśmiało "spod pachy" środkowy palec. Po kilku krokach, jak już praktycznie stałem na ulicy, ochroniarz ten od tyłu i z zaskoczenia zaatakował mnie prosto w oczy gazem pieprzowym... Ochroniarz popełnił przestępstwo/wykroczenie (nie znam się na tym). Nie stwarzałem żadnych problemów, myślę że ochroniarz chciał się popisać przed kolegami i pokazać, że jemu "nikt nie podskoczy". Chciałem tylko dobrze, a skończyło się na tym, że po incydencie zwijałem się osamotniony na ulicy. Nie muszę mówić jakim problemem był powrót do domu. Nie mówiąc o tym, że dnia następnego nie mogłem obejrzeć Meczu Otwarcia, bo nie widziałem na własne oczy! Dzień na który czekałem całe życie, a został mi on wyjęty z kalendarza! Nie mówię o takich rzeczach jak na przykład niedoprana koszula czy ogólne upokorzenie. Dzwoniłem do menedżera klubu, "pocisnął gadkę", że jest mu przykro i że sprawdzi nagranie z kamery itp, ale do dziś nic nie zrobił w kierunku zadośćuczynienia. Pozostaje mi więc nic innego jak szczerze odradzić każdemu ten klub."

tomasz
26.06.2012
Ocena
1/5

"super klub jednak bramka to porazka.widac amatorka.dawniej bylo bespieczniej.teraz sami tam zlodzieje,kazdy robi to co chce np bije innych a bramka nie reaguje.przychodze tam z sentymentu poniewaz kocham ten klub lecz bespieczenstwo tam powinno byc wieksze."

mariusz
03.05.2012
Ocena
3/5

"Klub okej.. Super muza, tanie piwo :)"

Radosław
09.04.2012
Ocena
4/5

"Paranoja. Nikomu nie przeszkadzając spędziłam tam parę całkiem miłych godzin. Aż do momentu kiedy zostałam zwyzywana przez pracownika! Kolega zaczął zaczepiać panią sprzątającą stoliki. Kulturalnie poprosiłam aby zaprzestał nagabywania obslugi bo nas wyrzucą..na co oburzona, niespecjalnie inteligentnie wyglądając blondyneczka zwyzywała mnie, kazała w bardzo nie miłych słowach w trybie pilnym opuścic lokal wraz ze swoją bardzo lekko prowadzącą się koleżanką moją wszechudostępnianą osobę :)że tak to ładnie ujmę"

Agata
04.04.2012
Ocena
3/5

"żenada nie miło tylko dla pijących a nie co lubią poszaleć na parkiecie nikomu nie przeszkadzając"


18.02.2012
Ocena
1/5

"kelnerka mi obciagnela w sali dla palacych zal;)"

Michał
10.02.2012
Ocena
1/5

"Wnętrze Klubu, muzyka obsługa ok ale grasują ZŁODZIEJE! Ludzie jak można stać na przyczajce i ukraść komuś 6 piw (kolejki)Jak się nie ma kasy to się siedzi w domu na dupie a nie pije za cudze!"

Iza
05.02.2012
Ocena
3/5

"klub moze i ujdzie ale ludzie ktorzy tam przychodzą, hm..... szmaciarze i z ł o d z i e j e Nie polecam;/"

clodie
03.02.2012
Ocena
3/5

"to po co tam chodzicie jak Wam się tak nie podoba!"

k
06.01.2012
Ocena
3/5

"Kurde masz racje, klub bez klimatu, muzyka bez polotu porywa tylko do wyjścia i wystawienia zdecydowanego NIE- no i brak skali, chyba ze ponizej 0. "

Ewka
04.01.2012
Ocena
1/5

"Hahaha "super imprezy" ludzie gdzie wy żyjecie ?! ... Jeżeli chcesz zmarnować swój czas to według mnie jest to idealne miejsce. Jak to niektórzy mówią: "muzyka która porywa" ... No mnie porwała tylko i wyłącznie do wyjścia :/ Żenada"

Yana
28.12.2011
Ocena
1/5

"najbardziej gówniany klub swiata, muzyka do dupy bob sinclair i inne scierwo, do piachu z menadzerami"

quantum rox
28.12.2011
Ocena
1/5

"imprezy super"

miśka
24.10.2011
Ocena
5/5

"Klub swietny, muzyka super. Mam tylko jedno zastrzezenie..barmanka!! niemiła i mysli ze wszystkie rozumy pozjadała!! Troszke to zmienia moje zdanie na temat tego miejsca ale trudno."

daria
10.10.2011
Ocena
3/5

"Klub swietny , zawsze dobra zabawa "

Łukasz
30.09.2011
Ocena
5/5

"Jednym słowem syf, kiła i mogiła. Stanowczo odradzam ten klub!"

Asiek
28.08.2011
Ocena
1/5

"bylo zajebiscie,fajny klimat,spokojnie, fajne laski..."

grzegorz
15.08.2011
Ocena
4/5

"było zajebiaszczo w ostatnią sobote szkoda że mieszkam aż 100km od Krakowa!"

gosia
15.08.2011
Ocena
3/5

"fajna muzyka "

kasia
13.08.2011
Ocena
3/5

"Chyba co niektórzy chodzą do innego klubu niż ja...Bywam tam bardzo często i widziałem tylko jedną zadymę , bramka uprzejma , bardzo ładna blondynka na barze..."

Bartek
01.08.2011
Ocena
4/5

"fajne imprezy sporo ludzi nawet tylko ta blondyna za barem trochę za bardzo nawalona przesada "

ania
27.07.2011
Ocena
3/5

"szukam adama z wczorajszej imprezy odezwij się szkoda że nie dałam Ci numeru"

klaudia
24.07.2011
Ocena
3/5

"fajna muzyka"

marta
23.07.2011
Ocena
3/5

"toalety straszne niech coś z tym zrobią"


22.07.2011
Ocena
3/5

"czy ktoś wie ile kosztuje rezerwacja loży? i czy robią wieczory kawalerskie?"

mati
22.07.2011
Ocena
3/5

"fajny klub tanio fajne promocje"


22.07.2011
Ocena
3/5

"a były alkoholowe?"


22.07.2011
Ocena
3/5

"a kiedy rozdają darmowe drinki jeszcze? "


22.07.2011
Ocena
3/5

"wczoraj rozdawali darmowe drinki fajna sprawa"


22.07.2011
Ocena
3/5